رضایتمندی مشتریان همواره از اولویتهای اصلی گجت خوب بوده، تا هر سفارشی در شرایط مطلوب، مورد تایید و انتظار مشتری ارسال گردد. با این وجود ممکن است مشتری بنا به دلایلی محصول خریداری شده را مرجوع یا تعویض نماید که در این صورت مفاد زیر به عنوان شرایط قانونی حاکم بر خرید اینترنتی، معتبر و مورد توافق طرفین خواهد بود :
چنانچه کالای خریداری شده پس از باز شدن کالا از بسته بندی دارای عیوب فنی باشد به طوری که اگر کالای خریداری شده دارای یکی از شرایط ذیل باشد:
گارانتی گجت خوب (حق تست 5 روزه ) :مشترک موظف است بعد از تحویل از محصول ، جنس خریداری شده را بررسی و در زمان 5 روزه تست نماید و در صورت مشکل قبل از 5 روز کالای معیوب را به فروشگاه گجت خوب عودت نماید تا پشتیبانی علت را بررسی نموده و متعاقبا نتیجه را به خریدار اعلام نمایند.
گارانتی دار (گارانتی های شرکتی): خریدار موظف است کالای معیوب را برای شرکت گارانتی کننده ارسال نماید لذا شرکت هیچ گونه مسئولیتی را در ارتباط با عیوب فنی محصولات با گارانتی به غیر از گارانتی گجت خوب ندارد در ضمن هزینه باز پس فرستادن کالا بر عهده خریدار میباشد.
خریدار مکلف است بلافاصله حین در یافت کالا از کالارسان و در مقابل وی اقدام به بازگشایی کالای خریداری شده از بسته یا پاکت و غیره نماید. چنانچه کالای خریداری شده دارای عیوب ظاهری مانند (شکستگی، ترک خوردگی، زدگی وغیره) باشد از تحویل کالا اجتناب نموده و در غیر اینصورت تحویل کالا توسط کالا رسان به خریدار به منزله تایید صحت و سلامت فیزیکی کالا بوده و شرکت ادعای بعدی خریدار در این خصوص را نمیپذیرد. در صورتی که جنس عودتی دارای خط و خش و یا شکستکی یا خرابی در لوازم جانبی همراه باشد گجت خوب هیچگونه مسئولیتی در قبال تعویض ندارد و در صورتی که جنس همانگونه که ارسال شده تمییز و بدون خط و خش باشد شرایط تعویض صورت میگیرد. در ضمن هزینه عودت مرسوله با خریدار است و در صورت تایید مجددا هزینه ارسال رایگان است.